رزرو هتل های خارجی

رزرو هتل های خارجی

رزرو هتل های خارجی

رزرو هتل های خارجی

  • ۰
  • ۰

هتل هیلتون آنکارا


 

هتل آنکارا هیلتون در سال   2007به شکل اساسی بازسازی شده و مهمانان را برای اقامت یا لذت بردن از مهمانان خوشحال می کند.در هتل هیلتون آنکارا مهمانان می توانند از دسترسی آسان به همه ی این شهر پر جنب و جوش لذت ببرند. برای کسانی که مایل به کسب درآمد هستند، مراکز تجاری و بیزینسی فراوانی و همچنین گالری هنری ارنوس فقط برخی از جاذبه های موجود برای بازدید کنندگان در نزدیکی هتل هیلتون آنکارا میباشند.
هتل هیلتون آنکارا از امکانات کامل بی شمار برخوردار است. این هتل خدمات اتاق 24 ساعته، صندوق امانات 24 ساعته، امکانات برای مهمانان ، اکسپرس / چک، صندوق امانات را برای مهمانان فراهم می کند.
هتل آنکارا هیلتون 315 اتاق داردکه کلیه اتاقها با مینی بار مجهز شده اند و همچنین بسیار امکانات دیگر برخوردار است، از این امکانات مانند تلویزیون ال سی دی / پلاسما، اتاق نشیمن جداگانه، دسترسی به اینترنت بیسیم، اتاق غیر سیگاری، تهویه مطبوع ارائه می دهد. اگر با ماشین خود به سفر میروید و یا در سفر ماشینی اجاره می کنید پارکینگ ایمن این هتل به شما خواب راحتی را هدیه میدهد. هتل آنکارا هیلتون را انتخاب کنید و از خدمات حرفه ای و مجموعه گسترده ای از ویژگی های جذاب لذت ببرید.
در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل های 5 ستاره آنکارا هستید ویا قصد رزرو دیگر هتل های آنکارا را دارید با ما در تماس باشید. تلفن تماس: 02188851080

  • ۹۶/۰۵/۲۲
  • رزرو هتل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی